Wiosenne smoothie gruszkowe

Sekretem dobrego gruszkowego smoothie jest upewnienie się, że gruszka jest dojrzała, więc uwalnia słodką i soczystą dobroć, która krzyczy wiosną.

Gruszki są moim zdaniem jednym z najbardziej niedocenianych owoców. Mam wrażenie, że ma to związek z tym, jak trudno jest znaleźć dojrzałą gruszkę i cieszyć się nią, zanim się zepsuje. Przypomina mi to awokado i ten uroczy rysunek od Simona Drew.

To prawda: Okno doskonałości jest krótkie, ale jeśli się je dobrze wyczuje, jest spektakularne! I zaufaj mi, warto spróbować dla tego gruszkowego smoothie.

Jak w prosty sposób dojrzewać gruszki

Często sklepy spożywcze sprzedają tylko twarde gruszki, których dojrzewanie trwa ponad tydzień. Szukaj takich, które nie mają żadnych nacięć ani siniaków, ponieważ te zepsują się naprawdę szybko.

Przechowuj w brązowej torbie

Aby przyspieszyć proces dojrzewania, wkładam moje gruszki do brązowej papierowej torby i szczelnie ją zamykam. Gdy gruszki dojrzewają, hormon znany jako etylen jest produkowany i emitowany jako gaz, który jest teraz uwięziony w torbie. Dzięki temu owoce dojrzewają szybciej i bardziej równomiernie, niż gdyby były przechowywane w plastikowej torbie, gdzie powietrze nie może krążyć, lub na świeżym powietrzu, gdzie etylen nie może się gromadzić.

Korzyści zdrowotne płynące z gruszkowego smoothie

Używanie w smoothie pełnowartościowych produktów pochodzenia roślinnego znacznie zwiększa korzyści zdrowotne. Są to najbardziej naturalne, bogate w składniki odżywcze pokarmy na ziemi, które po zmiksowaniu są łatwe do przyswojenia przez nasz organizm i zawierają witaminy i minerały.

W tym Smoothie Gruszkowym otrzymasz niesamowite składniki odżywcze, takie jak:

Gruszki: Gruszki są szczególnie bogate w folian, witaminę C, miedź i potas. Są one również dobrym źródłem przeciwutleniaczy polifenolowych.

Brzoskwinie: Brzoskwinie są niskokaloryczne i napakowane minerałami i witaminami, takimi jak przeciwutleniacze i witamina C, które są wymagane do budowy tkanki łącznej wewnątrz ludzkiego ciała.

Szpinak: Szpinak jest niezwykle bogaty w składniki odżywcze warzywa według Healthline. Zawiera on duże ilości karotenoidów, witaminy C, witaminy K, kwasu foliowego, żelaza i wapnia.

OPIS

Sekretem dobrego gruszkowego smoothie jest upewnienie się, że Twoja gruszka jest dojrzała. Gdy będzie dojrzała, wtedy straci swoją ziarnistą konsystencję i zamieni się w słodki, soczysty klejnot. Jeśli Twoja gruszka nie jest jeszcze dojrzała, nie krępuj się przesunąć tego przepisu na później i wymyśl coś z resztek produktów.


SKŁADNIKI

  • 1 filiżanka szpinaku
  • 1 filiżanka wody
  • 1 gruszka, dojrzała
  • 1/2 filiżanki brzoskwiń
  • 1 porcja Protein Smoothie Boost (opcjonalnie)

INSTRUKCJA:

  1. Zmiksuj szpinak i wodę, aż do uzyskania gładkiej konsystencji.
  2. Dodaj pozostałe owoce i ponownie zmiksuj.

ul. Piątkowa 12 32-969 Kraków

500-450-698

kontakt@badzkompetentny.pl