Waniliowy Shake Proteinowy

Ten roślinny, waniliowy shake proteinowy jest jednym z moich ulubionych przepisów wszech czasów. Uwielbiam to, jak kremowy, słodki i odżywczy jest - szczególnie po treningu lub jako zamiennik posiłku.

Nauczyłam się, że wypicie wysokobiałkowego smoothie po intensywnym treningu pomaga mi szybciej odzyskać siły i łagodzi bóle mięśni. Dodanie gałki białka w proszku pochodzenia roślinnego to prosty sposób na zwiększenie ilości białka w koktajlu.

Obecnie trenuję do naszego październikowego Grand Canyon R3 Adventure Retreat. Oznacza to, że każdy weekend wymaga długich biegów po szlakach.

Koktajl regeneracyjny po treningu

Obecnie jestem w trakcie biegu na dystansie 16 mil (właśnie przebiegłem Appalachian Approach Trail w Amicalola Falls). Tak bardzo, jak chciałem wskoczyć pod prysznic, a potem zasnąć - zmusiłem się do tego białka. I jestem bardzo zadowolony, że to zrobiłem!

Przez lata używałam wielu marek proszków. Są one albo zbyt słodkie, zbyt ziarniste lub po prostu smakują obrzydliwie. Nie jest łatwo znaleźć białko w proszku na bazie roślin, które działa idealnie w smoothie. Przynajmniej, aż do teraz. Jeśli kupujesz proszek, oto kilka rzeczy, o których warto pamiętać:

  • Bądź w stanie zidentyfikować wszystkie składniki jako całą żywność (w ten sposób wiesz, że wprowadzasz prawdziwe jedzenie do swojego organizmu)
  • Unikaj gum i aromatów (mogą one wpływać na Twoje jelita i kubki smakowe)
  • Unikaj cukrów, stewii i monkfruitów (używamy owoców w naszych smoothies, aby je naturalnie osłodzić - Twój proszek nie powinien dodawać więcej cukru, bo spowoduje to wzrost poziomu cukru we krwi lub zmyli Twoje kubki smakowe).

Spędziłem ostatnie 3 lata na tworzeniu własnego proszku proteinowego, ponieważ nie było tam tego, czego potrzebowałem. Protein Smoothie Boost to połączenie drobno zmielonych organicznych białek pochodzenia roślinnego i zdrowych tłuszczów, które wzbogacą Twój smoothie. Jednak nie przytłacza go obrzydliwymi smakami czy konsystencją.

Korzyści zdrowotne płynące z Waniliowego Koktajlu Proteinowego

Kluczem do stworzenia tego odżywczego waniliowego koktajlu proteinowego są bogate w składniki odżywcze składniki połączone ze zdrowymi tłuszczami i białkiem.

  • Mleko z nerkowców: Lubię używać mleka z nerkowców Elmhurst, odkąd zajęli 1. miejsce w konkursie na najlepsze mleko migdałowe 2020 roku. Ma najwyższą liczbę białka (i nie ma funky składników). Tak, to jest drogie ... ale to jest tego warte.
  • Raw Cashews: dodanie tylko łyżkę surowych nerkowców może zwiększyć smoothie 20% w białko i zagęścić go też. Aby uzyskać bardziej kremowy smoothie, namoczyć nerkowce przez 30 minut przed dodaniem do blendera.
  • Daktyle: Ten naturalny słodzik jest ładowany z błonnika i smaku- to dosłownie smakuje jak wanilia / karmel traktować do mnie! Musisz tylko dostać się ponad brutto wygląd daktyli .... i upewnij się, aby usunąć pit przed blendowaniem. (Nauczyłem się trudny sposób!)
  • Wanilia: Mam obsesję na punkcie wanilii odkąd kupuję mieloną wanilię w proszku z ziaren Madagaskaru. Są one tak aromatyczne!!! I nie ma smaku alkoholu albo, co nigdy nie byłem fanem. Dodaję mielone ziarna wanilii w proszku do latte, smoothie, ciasteczek i owsianki. Używam proszku Wild Vanilla Powder i naprawdę go lubię. Jest to najbardziej waniliowy smak, jaki kiedykolwiek próbowałem w tak małej ilości.

Jak sprawić, by waniliowe koktajle proteinowe smakowały lepiej

Jeśli kupiłeś białko waniliowe w proszku, aby zrobić koktajl lub stworzyć własny przepis, jestem pewien, że miałeś swój sprawiedliwy udział problemów. Oto 3 wskazówki, które sprawią, że następny test shake'a będzie lepszy:

Banany lub daktyle sprawiają, że najlepszy naturalny słodzik.

Banany i daktyle są pełne błonnika i naturalnych cukrów. Są one szczerze mówiąc idealną kombinacją, która sprawi, że będzie on słodki, ale nie spowoduje cukrowego krachu. Dodają głębi smaku, której nigdy nie uzyskasz stosując przetworzone słodziki. To dlatego często można spotkać naturalne aromaty na wierzchu tego rodzaju słodzików. Stewia i monkfruit pozostawiają gorzki, ostry smak w ustach. Ponadto przytłaczają smaki, dlatego unikam wszelkich proszków, które wykorzystują te przetworzone słodziki.

Używaj mleka roślinnego z dużą ilością białka.

Nie zdawałem sobie sprawy, jak różne będą mleka roślinne, jeśli chodzi o zawartość białka, smak czy jakość. Jednak gdy tylko zrobiłem Najlepsze mleko migdałowe 2020 roku, szybko stało się oczywiste, że jest różnica. Jeśli starasz się zwiększyć spożycie białka, to polecam używać Elmhurst Cashew Milk. Z 4 gramami białka w 1 filiżance, vs Silk Cashew Milk, który zawiera < 1 gram białka na porcję.

OPIS

Ten roślinny Waniliowy Shake Proteinowy jest jednym z moich ulubionych przepisów wszech czasów. Uwielbiam to, jak kremowy, słodki i odżywczy jest - i świetnie sprawdza się jako smoothie regeneracyjne po treningu lub zamiennik posiłku.


SKŁADNIKI

  • 1 ½ szklanki mleka z nerkowców
  • 1-2 daktyle
  • 1 łyżka surowych nerkowców
  • ½ łyżeczki ziaren wanilii lub ekstraktu
  • 1 porcja Protein Smoothie Boost

INSTRUKCJA:

  1. Zmiksuj wszystkie składniki razem w blenderze.
  2. Wlać do szklanki i cieszyć się natychmiast. Nie krępuj się dodać lodu, aby go schłodzić.

ul. Piątkowa 12 32-969 Kraków

500-450-698

kontakt@badzkompetentny.pl